Modernom muškarcu.


Misliš da je poetično
pojebati pesnikinju?
Navikao si da ti se devojke daju
na ,,srebrnom tanjiru''
same guraju u inboks
i da biraš između deset osmeha.
Misliš da je zabavno
da me lažeš i vrtiš oko malog prsta?
Znaš šta
zabavnije je
čuti tebe koji navodno mrzi igrice

koje fenomenalno igra.
Smešno je to što ne znaš
potrebnije smo ti neizmerno više
nego ti nama.
Bez naših usana
da ih zagrizeš
jedino što osećaš je
sopstvena praznoća
uzaludno pretvaranje
da si nešto što nisi.
Misliš da smo mi smešne
i da smo kukavice
jer nas seksualno iskorišćavaš
ili bar pokušavaš to.
Potrebno je više hrabrosti
da budeš otvoren i fin.
Potrebno je više hrabrosti
da ostaneš u krevetu sam
od one koja ti je potrebna
da tamo neku postaviš na njega.
Pobogu
jedino što znaš je da se igraš.
Čekaš da budeš deo moje pesme
unapred se radujući
kako ću te predstaviti moćnim
i nedodirljivim.
Želiš da ti dignem ego.
Želiš da se hvališ da sam ti pisala.
Siguran si da mislim to?
Očekivaćeš moj šok što si otišao
i to je tužno
mogla sam te spasiti.
Umesto toga, reći ću ti istinu.
Misliš li da je poetično
pojebati pesnikinju?



You Might Also Like

0 коментара