Oluja


Volela sam te 6 godina.
Tvoje ime još odzvanja u meni,
Zaustavi me
i zaboli.
u bilo koje doba dana ili noći.

Trebalo je da budemo
samo ti i ja protiv sveta.
Ostali smo mi
jedno protiv drugog.

Voleti tebe je poput puštanja one Jojo loptice
koja ti donosi sreću
svaki put kad ti se vrati u ruke
dok se kanap ne istegne toliko
da ti se jednom više ne vrati.

Uvek si znao
da si ti taj koji drži sve konce
iako ja nisam slaba osoba.

Misliš li da je slabo to
što sam se predala
tvom konzumiranju mene?
Ili sam hrabra
jer sam pronašla nekoga
kome sam dala tu moć?

Nas dvoje ćemo uvek postojati.
Kao vreme
Kao kontinuitet redova vožnje
sa pauzama zbog oluja
koje traju dok se sve ne vrati u normalu.
Naša oluja
traje već godinu dana.

Nisam ni jedno ni drugo.
Ja te samo volim
već 6 godina.



You Might Also Like

0 коментара