Boje


Stvarno nije bitno
jesam li živa večeras
ili samo
eto tako
kao ima me ponegde
u delovima dana
recimo predveče
kad stan nije prazan
ili kad izađem među ljude
i stvarno nije bitno
ni ko sam ja danas
jer
uvek će Lipovačka šuma biti zlatna u oktobru
i konji će pasti travu tu na poljani iza drveća
beli i crni
kao oni koje smo jahale
Nastasija i ja
kao kad sam se jako jako plašila
ali bila toliko srećna
hej, ovo je nešto novo
ja volim novo
i znaš šta
sviraće violine
i ljudi će mahati
i ljudi će putovati
i ljudi će plesati
sedeću na sunčanoj strani sveta
i čuće se smeh
i biće boja na mojoj kosi, koži
na meni i oko mene
i zato nije bitno
jesam li živa večeras
ili samo eto kao ima me
malo pijana i mnogo tužna
i znam
To su faze
biće i one druge uvek
nimalo pijana, opijena, srećna
kad vidim lišće u boji
kad vidim životinje
kad vidim tebe
kad ne budeš daleko
kad obojiš
kožu, misli, mozak
kad me poljubiš.

You Might Also Like

0 коментара