22

Dvadeset druga.





















Postalo je zabranjeno
menjati me u dvadeset drugoj.
Mama i tata,
neću da prestanem
da nosim samo tamne boje
farbam kosu u šareno
istetoviraću se ili izbušiti
ako budem poželela
i biću sasvim ženstvena tako.
Uvek ću pisati.
Neću promeniti prijatelje
niti pričati o tome šta me boli.
Otići ću odavde
ako budem želela to
i ne moram biti voljena.

I ti
zabranjeno ti je
da me idealizuješ.
Neću da budem manje detinjasta
i nisam praktična devojka.
Neću da nosim štikle umesto starki
da budem fina i ćutljiva
Plakaću kad želim
i otići ću,
takođe,
ako mi se bude prohtelo.
Ako me zavoliš ovakvu
zavoleću te više
i to je jedna stvar
koju ti ne dam.

Zabavna sam vam ovakva.
Rođena sa nekakvom suludom idejom
da mešam agresiju sa ljubavlju
uvek tražim nemoguće
i jurim za prašinom
ostajem sama.
Postala sam svoja
i zabranjeno je menjati me.

Neću automatski pisati pesme o vama
kada mi to tražite
po narudžbini
jer, to nije ''divno''
ja nisam mala lutka
talentovana i fenomenalna
nisam vaš trofej za pokazivanje
i hvaljenje kolegama.
Ta vaša lutka je ranjena
prazna
i sebična.
Nosiće samo crno
misliće šta želi
neće se promeniti
ni zbog koga
i nemojte je voleti.








You Might Also Like

0 коментара