Prvi sastanak


Nisam sigurna
da želim da te upoznam.
Šta ako ti se ne sviđa moj omiljeni bend?
I ne voliš francuske filmove
Možda obožavaš luk
kišu, žutu boju
i bliži si realizmu nego avangardi.
Šta ako nisi u haosu kao ja?
Ne daj Bože
da možda ne voliš životinje
slano ti je bolje od slatkog
da ti je Matija Bećković nerazuman.
Kako ćemo se onda slagati?
Plašim se da se znamo.
Šta ako si rasista
Ili bi voleo da gajiš golubove
kojih se ja toliko plašim?
Možda ne podržavaš moje stavove
Ili si sklon nečemu
što je meni sasvim neprihvatljivo.
Šta ako ne voliš rođendane
moje poklone
Šetanje u parku, pored keja
ili šetanje bilo gde
šta ako ti je draža zima
i ne želiš da maziš kučiće lutalice?
Neznanje je blagoslov
jer ovako doveka mogu biti
ženski romantičniji Bukovski
koji će pisati o svojoj verziji tebe
uživati u nerealnim snovima
i pretvarati te u umetnost.
Nisam sigurna da želim da te upoznam.
Šta ako
(ne daj Bože)
ne voliš moju poeziju?






You Might Also Like

0 коментара