Bezimena



Više sam od svega toga.
Pogleda u prolazu
i vaših odvratnih misli
dok okrećete glave za nama
u Klubu studenata tehnike.

Više sam od devojke
sa lepom kosom i crnom haljinom
i više sam od onoga
što želite od mene.
Bezimena osoba
koja tumara hodnikom
u polumraku
sklanja se od dima marihuane
i traži ćošak da pobegne od gužve.

Više sam od tog laganja
da sam im kao nešto poznata
i da sam možda sa pravnog
i glupih pitanja poput
,,Da li su sve književnice iste?''
Daleko sam bolja od osobe
koja će probati cigaretu nekog stranca
ili otkriti nečije magične trikove sa kartama.
Da imam manje mozga
zaigrala bih ulogu bezimene devojke.
Plesala bih cele noći, pila
smeškala se i bila uljudna.

Danas osećam
više sam od svega toga.
Ne želim ni sa kim da pričam.
Sve smo vam kao iste
i danas
taj luksuz da budem bezimena
nevažna i nebitna
neću nikome dozvoliti.




You Might Also Like

0 коментара