Voljenom



Najslađi si na svetu
kad napišem tužnu pesmu
a ti me pitaš
"je li istinito"
"na koga si ljuta maco"
"jesi li na mene"
najbolji si na svetu
kad odeš u prodavnicu
i kupiš dve bananice
i svoju podeliš sa mnom.

O tome
koliko i kako
znaš već šta
pisala sam dosta
međutim
stvaraš nove sitnice.
Kako da ih ne pomenem?
Kako ne pisati o tome
da te nikad nisam videla pocrnelog
do skoro
da sam mislila da mi lepši ne možeš biti
a jesi
kako da ne nastavim
da trčim u zagrljaj
brojim dane
plivam sa tobom
putujem
umirem od smeha
golicam?

Najpametniji si na svetu
kad misliš da znaš bolje od pilota
kad se razumeš u fudbal, muziku, filmografiju, boks i bilijar
najdivniji si
onako komiran ujutru
dosadan prepodne
sa svojih milion pitanja
mazan popodne
i preumoran uveče
najsmesniji kad te ne slušam
najlepši kad se duriš
i najvoljeniji
kad god si pored mene.

You Might Also Like

0 коментара