Ti


Svakoga dana
Buditi se i ne osetiti te pored sebe
Čini da se osetim kao da mi je telo kilometrima udaljeno.
Negde je tamo, iza Knezove.
I dalje osećam dodir tvoje ruke na mom struku
I sećanje na sebe u tvom naručju
Na moju ruku u tvojoj
Konstantno me ubija.

I dalje te nalazim u svemu.
U mojim plućima,
Dok pokušavam da udahnem bezbolno
Ali svaka čestica sadrži tvoje ime
I svaka me guši.
Ispod mojih noktiju
Dok vičem, i grebem za slobodom.

Čudno je kako se tvoj miris razvlači svuda.
U svakom segmentu mog postojanja
Pivu koje pijem
Mom jastuku
Čak i u ukusu mojih usana
Čak i u poeziji
Koja je trebalo biti samo moja.

Vidim tebe i tvoje smeđe oči
Kako sede na mom krevetu
Kako kucaju na mom laptopu
Čujem tvoj glas u svakoj pesmi koju slušam
Osećam kako me povlačiš nazad
Svaki put kada je neko blizu mene
Kako mi ne daš da odem.

A ti si taj razlog
Što ne volim više
Nikoga
Čak ni ovu osobu koja živi ovde
Ispod moje kože
Nosi moju odeću
Krije se unutra
I pati.




You Might Also Like

0 коментара