Mazohista
























Čist mazohizam.
To je odgovor
na pitanje šta ja to radim sebi.
Čuti tebe, viđati te, smejati se
I posle sanjati i nadati se.
Tvoje ime po mojim sveskama
načini da te opravdam
govoriti sebi da nisi ološ
svima ostalima
da me nisi povredio, da nisi hteo
dobar si dečko
da ti je stalo
da osećaš nešto
da je tajming pogrešan
govorim sebi to
znajući da si pogrešan ceo
da me boliš
da te mrzim ponekada
ali ja sam mazohista.

Čist mazohizam
to je definicija ovoga.
Plašenje da prekinem sa tobom
znajući da me nećeš juriti
da ti nije stalo
a meni si, eto, iz nekog nepoznatog razloga
Još uvek drag.

Sasvim je mazohistički
Trošiti vreme i novac
Putovati 60km u 7 ujutru
samo da bih te videla na sat
samo da bi me još dublje povredio
Da bih gledala usne
koje si zabranio da poljubim
Ubijajući sebe tu
na stolici preko puta
u kafiću na krovu zgrade
tu pred tobom
dok piješ pivo i smeješ se
tu u Beogradu
gde ti ne činiš ništa da me zaustaviš.



You Might Also Like

0 коментара