Leto



Dolazi doba crvenog neba
dremanja u hladu
žmirkanja na sunce
i sladoleda s punim mesecom.
Leti najviše uzimam trenutke za sebe
obavijam ih i grlim snažno
da pripadaju kolekciji stihova.

Od života skupljam kučiće i mačiće
što više knjiga da popunim biblioteku
svaki zalazak sunca
tople vetrove i talase
so na svojim butinama
i svaki sunčev zrak.

Nikad nisam bila dobra
sa rokovima, planovima i ciljevima.
Želje su mi uvek išle od ruke.
Sve su se uvek mogle skupiti
u jedno letnje predvečerje
i spokoj sutrašnjeg vedrog dana.

Kad god sam plutala u moru
osećala sam se spokojnom.
Obavijalo me je strujom i talasima
kao da sam u njegovom naručju.
More prepoznaje svoje
A ja sam bila riba u prošlom životu.
Zima me čini anksioznom i neproduktivnom.
Zima me plaši.

Dolazi doba cvetanja belih ruža
i dugih šetnji pored reke.

Rođena sam u junu
i u junu ću procvetati.

You Might Also Like

0 коментара